SnoozE

ÄNTLIGEN HEMMA!
skitdryg dag, skulle ju först praoa men då hade alice glömt att säga att hon skulle ha typ 4st prov så då åkte vi inte,, så jag satt i ficket i typ 2 timmar och väntade, sen rast, sen väntade jag ännu mer! xD
hahah sen då hon hade sitt näst sista prov så kom isak,matte,krille och jimmy och satte sej med mej.

Isak: HOPPAS ALICE FÅR IG! Hon är faktist inte så bra på engelska,,!

sen kom alice och jag och hon gick ut och började snacka,
åsså kom isak och matte och då ba:

Jag: Isak vad tyckte du om alice och hennes prov?
Isak: IHIHIHIHIHIHHIHIH
Alice: VAH?
Jag: Isak ville att du skulle få IG. Och att du inte var så bra på engelska ^^.
Alice: MEEEH, hahaha !
Isak: HIHIHIHIHHIHIHIHIHIHIhIHI :]

haha kul vare!
men imårrn så blire prao helt klart, annars är alice illa ute^^
nu ska jag till TANDLÄKAREN! : (
bye ^__^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0