hehe...

Ett tag sen jag skrev,,, xD
helgen har varit helt OK. Typ i fredags va jag med fredde. Åsså igår så va jag ju i stan med emelie och davvä,. Träffade ju oxå linnea, albin, anton och johan så vi va med dom med,, haha det var fettnajjs. Vi åkte ju den såkallade ''floor dance'' enligt david, xD (star dance egentligen!). Sen gick vi till megazone och hängde där, och jäg ÄGDE emelie på dansmatta! Hon som tillochmed dansar :S. Aja, träffade oxå typ madde och amanda. Sen typ idag har jag haft tråkigt och klippt gräsmattan och kollat på tv. Och just nu har jag hackat upp mej på '' Ice ice baby - vanilla sky'' HAHA. 
Nu ska jag snabbt in på the sims och fixxa Idish som ville bli pimpad !
hare!


                                     bye ^__^ 

Kommentarer
Postat av: muppanna (=

jag har också klippt gräsmattan idag,fast min gräsmatta sitter på mitt huvud (A) hihihi

2009-06-08 @ 20:04:53
URL: http://apelsinjuice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0